eTwinningSTEM “Yes!! I Can Do It!!”-Code Week 2019-Let’s go code!

Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες των δυο, με τυχαίο τρόπο. Το ένα νήπιο, χρησιμοποιώντας τις κάρτες που μοιάζουν με πλακάκι, φτιάχνει μια διαδρομή τοποθετώντας τες έτσι ώστε να μοιάζει με λαβύρινθο και το άλλο θα προσπαθήσει κοιτώντας τον λαβύρινθο να καθοδηγήσει με εντολές τον συμμαθητή του που είναι ρομπότ, ώστε να φτάσει στον προορισμό του. Αν δοθεί λάθος εντολή πρέπει το νήπιο να αναζητήσει ποια οδηγία δεν ήταν σωστή και να την αλλάξει. Η διαδρομή αποτυπώνεται με κάρτες που έχουν βέλη για το προχωρώ και το στρίβω (δεξιά ή αριστερά) και το περνώ το εμπόδιο πετώντας.

Κύλιση στην κορυφή